Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

E-cards - Iemand een kaartje sturen?
Verstuur nu gratis een e-card! Leuk om te geven, leuk om te ontvangen!
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is en op een erg professionele...
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
september 19, 2017, 02:26:38 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

7 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Totale paginaviews sinds 05/02/2006

Monitored by BelStat - Your Site Counts
Update kaarsjespagina: Voor elk van jullie.
| | |   Een extra steuntje bij het begin van een week waarin heel veel neerslag en wind wordt verwacht. Voor velen van ons is dat extra zwaar. 
Goede moed en na regen komt zonneschijn. | | |  
Van:Ismelien

Auteur Topic: Web uitnodiging september staat online  (gelezen 53 keer)

Offline admin

• Forumbeheerder
  • Administrator
  • Admiraal
  • Geslacht: Man
  • Lotgenoten bieden steun, hulp en (h)erkenning
    • Chronische pijn vereniging
Web uitnodiging september staat online
« Gepost op: september 10, 2017, 10:44:06 am »
Web uitnodiging september staat online.  Dit is een beperkte web uitgave. Effectieve leden ontvangen deze volledig en maandelijks per post

Je kan deze altijd rechtstreeks bekijken op: http://tlichtpuntje.be/home/maandelijkse-nieuwsbrief/
(Volledige uitnodiging voor betalende leden wordt per post verzonden)
Onze maandelijkse geschreven uitnodiging/nieuwsbrief(per post toegezonden)voor oa. onze samenkomsten kan je ook gedeeltelijk online lezen.
Leden ontvangen deze volledig en maandelijks per post, evenals 10 x jaar ons ledenblad: Prikkel(*) samen met 10 x jaar Maczima**
Huidige uitnodiging: Juni( Ďwebversieí= niet volledig, Ī 1/3 van normale versie voor leden) (Juli/Aug= vakantieperiode)

De uitnodiging is online gedeeltelijk beschikbaar in boekformaat:
Nieuw: inkijk trial versie (Ďflipping pageí of Ďpage turní, folderbladersysteem ) van onze maandelijkse nieuwsbrief en infoblad, dit is slechts een beperkte inzage ervan, de leden ontvangen de volledige editie iedere maand per post. ( Volledig formaat lezen: klik op ďClick to readĒ, bovenaan het boek zit een volledig navigatiemenu: lezen/downloaden in pdf, printen linker blad-printen rechterblad, vergroten/verkleinen/ verschuiven, autoflip, geluid aan/uit, schakelen naar volledig scherm enzÖ)

Verder kunnen onze leden in hun met de Post toegestuurde Uitnodiging meer lezen over o.a. de volgende onderwerpen:

** "Stop met weggooien van geneesmiddelen"                                                                                                                     
** "Slechts zes procent van de artsen denkt dat hun werk gebaat is met de toenemende digitalisering" De Block helpt oude dokters met gratis software uit nood
** Apothekers weigeren patiŽnten die dure medicatie vragen
** Deze verpleegster werd altijd gerespecteerd Ė tot haar schort op een dag de waarheid onthult.
** Hoofdpijn of andere klachten na innemen van medicijn? Meld het!
** Dokters niet opgezet met site waarop ze beoordeeld worden
** UZ Brussel gebruikt als eerste computergestuurde technologie bij zware rugoperaties
** Vier op de tien artsen zijn vrouwen
** Uitkeringen voor arbeidsongeschiktheid nemen toe
** Het placebo-effect verklaard?
** Meer vet en minder fruit? 
** Nieuwe bloedtest spoort genetische ziekten op
** 'Dokter mag ik mijn dossier inkijken??'
** 'Waarom we niet doof mogen blijven voor de mensen die hun leven als voltooid beschouwen'
** Onderzoekers UZ Gent forceren doorbraak in strijd tegen ziekte van Crohn
** Anitibioticagebruik verminderen door terugbetaling te verlagen: "PatiŽnt die arts moet sensibiliseren is omgekeerde wereld"
** De Block voor het blok gezet: kiest ze voor mensen of varkens?
** Teek kan levensbedreigende vleesallergie veroorzaken
** 'Vrouwelijke genitale verminking is een onderschat probleem in BelgiŽ'
** 'Minister Peeters, mantelzorgers verdienen nieuwe hoop, geen valse'
** Hospitalisatieverzekering wordt flink duurder
** Minister De Block bespaart op nazorg na hartfalen
** Artsen vragen globaal medisch dossier te verplichten
** Volgens Alexander De Croo: ' Staan de vakbonden totaal los van de werkelijkheid'
** Moet jij vaak plassen 's nachts? Dit middeltje lost dat op
** Chronische rugpijn: 'Als zitten het nieuwe roken is, dan spreken we zeker van twee pakjes per dag' Rugpijn? Beweeg met dat lijf!
** Dodelijke pijnstiller sterk in opmars in ons land
** Weesgeneesmiddelen
** Leven na kanker: een genezing betekent niet dat de klachten verdwijnen
** 5 vragen over relaties in tijden van kanker
** Een beetje begrip voor pijnpatiŽnten, alsjeblieft: ít Lichtpuntje is Lynn Formesyn zeer dankbaar om haar verhaal met ons te delen.
** Psycholoog wordt terugbetaald
** Belg hamsterde medicijnen tegen besparing De Block
** Politie past marges en boetes aan: dit verandert er bij flitscontroles

Offline CRPSbe

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • CRPS in BelgiŽ, een vrouw met de aandoening
Re: Web uitnodiging september staat online
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2017, 11:09:53 am »
Bedankt admin.

Ik wacht de papieren versie maar af, denk ik. Al kan ik altijd eens gaan piepen hť. :icon_wink: (ik ben toch te curieus zenne). Ik zeg wel dat in de papieren versie altijd vťťl meer staat. Heel veel krantenartikels ook die met gezondheid te maken hebben en dus een impact hebben op ons.
Groetjes! :slider_bear10:

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Web uitnodiging september staat online
« Reactie #2 Gepost op: september 10, 2017, 06:47:17 pm »
Mijn voorkeur gaat naar de papieren versie.  Meestal neem ik die mee naar de dokter en kinesist en lees ik het magazine terwijl ik moet wachten.

De artikels zijn heel interessant en handelen over diverse onderwerpen. 

Het is een reden te meer om tegen het einde van het jaar het lidmaatschap te vernieuwen.