Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 01, 2025, 11:11:15 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

14 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Hoi allemaal  (gelezen 3287 keer)

Offline Blaster07

• Freak
Hoi allemaal
« Gepost op: februari 28, 2007, 11:30:07 pm »
Bij deze wil ik mij even voorstellen.
Ik ben een man van 46 jaar, en heb nu sinds medio 2004 dagelijks heftige pijnklachten in mijn linkerhand, met name het gebied van mijn linker ringvinger en pink.
Dit straalt helemaal tot aan mijn linker elleboog.
Voor deze klachten, had ik geen pijn, alleen een doof gevoel in mijn ringvinger en pink.
Ik ben toen in het normale proces terechtgekomen, van eerst naar de huisarts, deze vertelde mij dat ik een carpaal tunnelsyndroom zou hebben, en dat ik dat eventueel kon laten beoordelen door een Neuroloog, dit heb ik toen gedaan, en deze vertelde mij, dat ik een Nervus Ulnaris probleem had t.h.v mijn linker elleboog, maar dat ik als ik het zeker wilde weten onderzocht moest worden door een Neurochirurg.
Daar ben ik toen terecht gekomen, en deze wilde middels een EMG vaststellen of dit inderdaad zo was.
Uitslag EMG was, Nervus Ulnaris t.h.v. linker elleboog.
Ben toen binnen 1 week geopereerd, en sindsdien heb ik heftige zenuwpijnen.
Ben inmiddels nog 2 keer aan mijn linker elleboog geopereerd, en 1 keer aan mijn linker pols, met als gevolg, dat de pijn steeds erger geworden is.
Slik momenteel zowat een Apotheek aan medicijnen, maar niets helpt.
Ben begonnen met Tramal, en momenteel slik ik 150 mg MS Contin, met de nodige andere medicatie, zoals Amitryptiline.
Dus, in het kort, heel mijn wereld is ingestort, kan/mag niet meer werken, en uitzich op verbetering is er momenteel niet echt.
Graag zou ik in contact willen komen met mensen die ook Neuropatische Zenuwpijn hebben, zodat ik misschien meer informatie kan vinden om dit op te lossen.
Probeer ook bij diverse artsen uit te horen of er iets bij de eerste operatie fout is gegaan, maar iedereen zwijgt op dat punt.
Ik ben wel een rechtszaak gestart tegen de eerste Neurochirurg, omdat ik van mening ben, dat deze nalatig is geweest, en misschien ook fouten heeft gemaakt.
Tevens heeft hij mij nooit gewaarschuwd dat wat er nu is gebeurt, eventueel kon gebeuren.
Na 2 consulten heeft hij mij doodleuk weggestuurd, onder het mom van, helaas ik kan niets meer voor U doen, U moet er maar mee leren leven.

Zover een beetje mijn verhaal, ik ben dolgelukkig dat ik dit forum heb gevonden, zodat ik misschien op deze manier aan informatie kan komen, omtrent het hoe en nu verder.

Ik wens iedereen veel sterkte toe, en hoop ook nog iets te kunnen bijdragen hier.

Groetjes.

Offline katootje

• Admiraal
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoi allemaal
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2007, 11:36:20 pm »
hey blastero7

(!)
..

je zal hier zeker vinden wat je zoekt... je kan hier terecht met je vragen verdriet maar ook om een lach....

kijk maar gerust een keer rond...

groetjes
vriendschap is goud waard

Offline sloebmie

• Captain
« Reactie #2 Gepost op: maart 01, 2007, 07:00:50 am »
Hoi blaster van mij ook hartelijk welkom moet wel effe zeggen je hebt er nu wel een nieuwe drug bij zene. Dit forum namelijk. De pijn kunnen we niet weg nemen maar wel wat verzachten. Het zijn super lieve mensen (ben ook nog maar nieuw zene). En je hebt zo te horen ook al het één en ander mee gemaakt. Kan je niet echt helpen met dat onderwerp maar ben zeker dat er iemand bij is die dat wel kan,

Offline ingrid61

• General
  • een vriend kent het lied van je hart
« Reactie #3 Gepost op: maart 01, 2007, 12:42:11 pm »
van harte welkom op ons forum (2_19_)

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
« Reactie #4 Gepost op: maart 01, 2007, 05:44:28 pm »
Blaster,

Van harte welkom op  (_15)  Hier kan je terecht met alle zorgen, frustraties, pijn, vragen.   Ook de vreugdevolle gebeurtenissen in je leven kan je hier kwijt.
"Gedeelde smart is halve smart; gedeelde vreugde is dubbele vreugde" zijn hier geen loze woorden.  Van harte.

Offline Marcel

• CPF Moderator
  • Topper
  • *
  • Geslacht: Man
    • "LevensneveL"
« Reactie #5 Gepost op: maart 01, 2007, 07:46:32 pm »
Hallo Blaster,

Hartelijk welkom op ons “Lichtpuntje.”

De enige plaats waar voor
al je vragen en noden
een antwoord is te vinden,
van een hele groep,
echte vrienden
die je gratis en voor niets,
hun hulp en steun aanbieden.

Met vriendelijke groetjes van, Marcel.
--------------------------------------
"Bezit je niet wat je op prijs stelt,
    stel dan op prijs wat je bezit."
--------------------------------------

Offline admin

• Forumbeheerder
  • Administrator
  • Admiraal
  • Geslacht: Man
  • Lotgenoten bieden steun, hulp en (h)erkenning
    • Chronische pijn vereniging
« Reactie #6 Gepost op: maart 01, 2007, 09:10:27 pm »
 (!)

Offline Blaster07

• Freak
« Reactie #7 Gepost op: maart 01, 2007, 09:26:26 pm »
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor de welkomst berichten, doet een mens echt goed, zeker om nu ook te weten dat ik (gelukkig) niet de enige ben met pijnklachten.
Ik loop inderdaad al bij een pijnkliniek, nou ja, meer een afdeling van het Erasmus MC te Rotterdam.
Ze gaan proberen met een soort van zalf en een kapje, middels stroomstootjes proberen de pijnklachten te verminderen.
Dus afwachten maar wat het gaat opleveren.

Verder wens ik een ieder een oplossing van zijn problemen toe, misschien gaat het niet helemaal weg, maar als het dan tenminste maar draaglijk word.
Want het leven is op zich al moeilijk genoeg, om er dan ook nog eens pijn o.i.d erbij te hebben.

Hoop veel informatie te kunnen vinden, en waar mogelijk doe ik mijn uiterste best om andere mensen te helpen waar en hoe ik kan.

Groetjes.

Joke

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: maart 01, 2007, 10:21:09 pm »
Hoi Blaster,
Van harte  (2_17_) op het Lichtpuntje! Al weet ik er niets van, steun kan je altijd krijgen.
Zelf RSI (gehad, lijkt nu sinds ik niet meer werk redelijk onder controle), en dat lijkt op de beginverschijnselen die jij had. Dus kan me (helaas) slechts gedeeltelijk indenken hoe je je nu voelt.
Ik hoop van harte dat er een oplossing komt en vooral antwoorden. Als patiënt moet je die soms uit de artsen wringen.
En uiteraard dat de rechtzaak tot een goed einde komt.
Sterkte in ieder geval!
Knuf,
Joke

Offline hilde

• Admiraal
« Reactie #9 Gepost op: maart 03, 2007, 09:58:04 pm »
Dag Blaster,
 (!)
Groetjes Hilde.

Greet.DL.

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: maart 04, 2007, 03:36:17 pm »
dag blaster,een fjn welkom op het forum..; hopelijk vindt ge hier antwoorden op je vragen en steun ,greet (2_17_)