Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 09, 2025, 04:19:44 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

6 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Hoe plaats ik een antwoord op een subforum  (gelezen 7130 keer)

Offline admin

• Forumbeheerder
  • Administrator
  • Admiraal
  • Geslacht: Man
  • Lotgenoten bieden steun, hulp en (h)erkenning
    • Chronische pijn vereniging
Hoe plaats ik een antwoord op een subforum
« Gepost op: augustus 30, 2007, 11:06:21 pm »
Zoek het bericht waar je antwoord op wil geven en klik dit bericht aan.

In het menu verschijnt de tekst: antwoorden.

*Klik op antwoorden en je krijgt een nieuwe bladzijde, waar je uw tekst kan plaatsen.
*Een tweede manier is onder het bepaalde bericht te klikken op snel beantwoorden.

Als je klaar bent met het invoeren van de tekst, klik je onder aan de pagina verzenden en je antwoord wordt  op het forum geplaatst.

tonny52

• Gast
Re: Hoe plaats ik een antwoord op een subforum
« Reactie #1 Gepost op: mei 25, 2008, 10:32:42 am »
hallo weer even een berichtje van mijn tonny
ik ben gestopt met naar het ziekenhuis te lopen ze kunnen toch niks meer voor me doen.
ben drie keer in maastricht geweest en me hernia,s zitten dus er nog steeds
het zijn er twee die zitten tegen de a,orta aan maar heb wel een stoma gekregen ben daar blij mee ik heb geen ziekte hoor maar voor mijn was het beter , weer er voor bijna twee weken in het ziekenhuis gelegen had weer longontsteking er bij gekregen nou jullie zijn weer op de hoogte tonny

Offline willy1

• Admiraal
  • Geslacht: Man
Re:Hoe plaats ik een antwoord op een subforum
« Reactie #2 Gepost op: september 23, 2009, 08:07:01 am »
tonny ,
ddenk dat u nieuw ben ophet forum alvast welkom hoor
ja klinieken lopen stopt niet he , maar ja als het helpt zeg wel helpt dan is het oke
nu vrijdag moet ik ook pijnkleniek roeselaere (belgie) en ja wat gaat het nu zijn he ook begonen met hernia en zo stop het niet meer heb nu eenbrief mee van eenandere ddokter hoe en wat weet net als ik dat mag openen ??en zien wat erop sta heb nu weer morfine genomen ja maar hevege kopijn houd niet op wat zou dat zijn  ja u bent ook geen dokter he tonny
de koppijn is bijna zo erg of mijn rug en nek pijn raar vermoet dat ze me in dee pijn kliniek gan houden volgens spreke van andere dokter meschien eenbeste maar na 16/10/2009 omdat mijn vrouwlief stopt met werken dan iengelijk nu vrijdag maar heeft nog verlof zal bly zijn hoor zo dat was heteen beetjes enhopelijk kunt u hier ook hulp uithalen wat demensen schyven bye willy1 (_002)
groetjes allemaal