Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 02, 2025, 03:34:45 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

17 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Voorstellen Tonny  (gelezen 11659 keer)

Offline everest

• Freak
  • Geslacht: Vrouw
Voorstellen Tonny
« Reactie #15 Gepost op: oktober 05, 2005, 09:42:27 am »
hey tonny,
welkom op't lichtpuntje,je zal hier veel steun vinden,
ik hoop dat je vlug wat nieuws krijgt over je aandoening.
veel moed!

tonny

• Gast
ook jij welkom
« Reactie #16 Gepost op: oktober 05, 2005, 02:11:48 pm »
ook jij wel kom hoor everest  en ja ik hoop wat snel wat te horen hoor het is nou al weer 7 weken tonny :(

tonny

• Gast
Voorstellen Tonny
« Reactie #17 Gepost op: oktober 29, 2005, 07:19:47 pm »
oke luitjes hier ben ik weer even hoor ik
heb zelf weer naar het ziekenhuis gebelt hoor en as dinsdag belt de neuroloog me terug met het antwoord van wat ik nou heb?
intussen heb ik een lift gekregen en een afritje by de voordeur en achter deur  ik hou jullie op de hoogte hoor tonny

D?siree

• Gast
Voorstellen Tonny
« Reactie #18 Gepost op: oktober 30, 2005, 11:31:00 am »
Quote Tonny
"nou naar de hernia operatie kreeg ik zware long ontstekking d.r by een infectie hoor ik bleef vocht acter me longen houden hoor"

Veel sterkte Tonny,

Ik duim alvast voor je dat de uitslag niet te negatief zal zijn as dinsdag.

Zoals ik op het topic fibromyalgie ook al schreef, laat je niet te vlug afschepen door de dokters.
Ik spreek uit ervaring!
Zij bedoelen het "meestal" wel goed maar het is jouw lichaam, jij moet er mee leven en zij niet!!!
Jij alleen voelt wat er allemaal misgaat en zij niet!!!
Dus aan jou om te zeggen, welke problemen je dagelijks ervaart, sinds die operatie!!!

Onze hele leven moeten we keuzes maken willens of nillens. Iedereen maakt fouten, het is niemands schuld, maar het is aan jou om daadwerkelijk je stoute schoenen aan te trekken en voor je mening uit te komen en te vragen ?wat staat me nu te verwachten en/of wat gaan jullie doen aan mijn huidige en eventueel toekomstige problemen????

Omdat je nog altijd niet goed kunt lopen, duid dit toch op ??n of andere zenuw die nog gekneld zit of misschien verkeerdelijk geraakt is bij de operatie! Het is en blijft een risicovolle operatie!!! Ik hoop dat je er wel degelijk van bewust waart en/of op de hoogte gebracht werd, dat zulk een zware operatie niet risicoloos was!!!

Mijns inziens is er een complicatie zoals een infectie, een verkeerde geplaatse schroef, irritatie van een ruggewervel, het niet goed vastgroeien van de wervels of ????? opgetreden. Ik durf me er niet met zekerheid over uitspreken want ik ben natuurlijk geen arts. Wat ik wel weet is dat diegenen die je geopereerd hebben en/of je behandelende artsen hun fout niet dikwijls zullen toegeven.
Collega?s steunen elkaar meestal door dik en dun!!!!

Die infectie heb je dus al duidelijk gehad cfr longonsteking en kan dus altijd gebeuren!
En lieverd zo een operatie heeft nu ??nmaal wel een lange hersteltijd nodig en fysio maar als het al zo lang geleden is, zou ik toch mijn twijfels, over de geslaagheid van je operatie, eens ter sprake brengen. Er bestaat ook zo iets als een ombudsman (dienst) die je dossier eens grondig onder de loep kan nemen!!!
http://www.medischfalen.be/index2.htm

Ik hoop toch dat je niet bij de pakken blijft zitten en dus niet gedwee je lot ondergaat!

Maak een afspraak met die neuroloog en zeker "niet" all??n telefonisch en leg dan alle kaarten op tafel en zorg dat er een eventuele oplossing voor je probleem ?op papier? word gesteld. Neem desnoods iemand mee die assertief genoeg is en laat je dus aub niet van het kastje naar de muur sturen want daar zijn spijtig genoeg veel dokters voor gekend!

Veel sterkte en geluk!

Knuf
D?siree

tonny

• Gast
Voorstellen Tonny
« Reactie #19 Gepost op: oktober 30, 2005, 01:20:14 pm »
hallo desiree
kyk dat doe ik niet hoor kyk als ze gaan zeggen as dinsdag dan ga ik al myn  papieren opvragen en de foto's hoor en dan ga ik voor een setopinim hoor ik laat het er niet by zitten een nadeel is ik heb geen pyn of zo hoor nooit gehad maar jullie horen het as dinsdag wel hoor tonny

tonny

• Gast
Voorstellen Tonny
« Reactie #20 Gepost op: november 01, 2005, 09:08:06 am »
hallo hier ben ik weer ik heb vanochtent een telefoontje gehad van de neuroloog en ja zo als ik al dacht moet ik as dinsdag weer terug komen , naar drie maanden gaat tie me weer onder zoeken hy zei; d.r hebben al veel artsen u gezien ze hebben een beetje vermoeden maar mag eerst weer terug by hem en as dinsdag al hoor dus we wachten dan maar weer wat er gaat komen tonny

tonny

• Gast
Re: Voorstellen Tonny
« Reactie #21 Gepost op: januari 08, 2007, 02:56:24 pm »
een goede middag allemaal ik ben er weer kon er lang nietop de site
maar er is intussen heel veel gebeurt hier hoor
we gaan verhuizen ,naar een aangepaste woning ik loop in tussen naar dykzicht
maar die komen er ook nog niet achter wat ik mankeer
dus word ik naar maastricht gestuurt heb vorig jaar weer in ziekenhuis gelegen
met een longontsteking
heb ook al een jaar lang steunkousen heb wel alle hulp in de huishouding en met wassen
komen ze ook dus er is een hoop gebeurt hier hoor maar voor iedereen een gelukkig nieuwjaar nog tonny 8)

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
« Reactie #22 Gepost op: januari 08, 2007, 06:36:39 pm »
Tonny,

Welkom terug op het forum.  Ik hoop dat je hier gauw terug je weg vindt.

Ismelien

tonny

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: januari 20, 2007, 08:39:52 am »
hallo allemaal bedank voor jullie reactie en jullie ook een voorspoedig 2007  he nou hier gaat alles zyn gangtjehoor 12 febr naar maastricht en as woendag krygen we de sleutel van ons nieuwe woning ,ja we gaan verhuizen naar een aangepaste woning
zal wel vreemd zyn hoor naar 31 jaar op het zelfde plek te hebben gewoont maar ja we zien we en moet jullie er wel even by zeggen dat ik geen pijn heb he ,nooit gehad ben benieuwt wat er van maastricht word jullie horen het wel krijg vervolg tonny  ((')

tonny

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: januari 21, 2007, 06:12:34 pm »
ja dat is wel zo wat je zeg
ik wiltrouwens ook even zeggen dat myn verhaal
in het myn geheim staat op de voorpagina ik met de
scoot mobiel zie je me staan en van de week kom tie uit
tonny

tonny

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: april 26, 2007, 06:35:14 pm »
ja dat is wel zo wat je zeg
ik wiltrouwens ook even zeggen dat myn verhaal
in het myn geheim staat op de voorpagina ik met de
scoot mobiel zie je me staan en van de week kom tie uit
tonny

hallo allemaal hier ben ik weer ben naar maastricht geweest en de hernia.s zitten er nog steeds en me hendicap is blyvend nou de twee hernia.s zitten tegen de aorta.s aan dus te riskant om te operen maar mag weer voor de zesde keer de mri in en dan gaan ze naar nek kyken om dat me handen niet meer willen wat ik wil en mag weer naar maastricht want ik moet geopereerd worden daar en dan voor een neuro-stimilator en we zyn verhuist naar een aangepaste woning  nou jullie zyn weer een beetje op de hoogte kryg vervolg tonny

Greet.DL.

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: april 27, 2007, 07:46:36 am »
dag tonny,tof dat we iets horen van je... probeer af en toe wat te komen.. verzorg je goed...succes met des tim,wanneer is hij gepland????? kan je goed aarden in je nieuwe woning...groetjes en tot...... greet

Offline katootje

• Admiraal
« Reactie #27 Gepost op: april 27, 2007, 11:42:52 am »
tonny fijn om nog iets te lezen over je ....

veel sterkte

groetjes  ((')
vriendschap is goud waard

A.J.

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: april 30, 2007, 11:49:37 pm »
Hallo Tonny,die mijn geheim die ga ik zien op te scharrelen,is het die van vorige week?
in ieder geval welkom!!!!!
liefs A.J. (2_17_)

tonny

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: mei 01, 2007, 11:56:05 am »
hallo a.j nou het stond en eind januarie in dus het is al byna vier maanden geleden hoor tonny  {:}