Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 01, 2025, 12:54:16 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

14 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Hoi Allemaal  (gelezen 2898 keer)

Maura

• Gast
Hoi Allemaal
« Gepost op: maart 09, 2005, 12:25:58 pm »
Ik ben Maura en ik ben 35 jaar
Al jaren heb ik last van ontstekingen , dan weer een dikke teen/pink/voet enz....
Mijn linker schouder is het meest aan de beurt geweest en heb in november een kijk operatie gehad , toen is het van binnen een beetje schoon gemaakt , maar het probleem is eigelijk dat de schouder veel te los is (net als of hij al vele keren uit de kom is geweest zegt de orthopeet)
Nu ben ik een intensief fisio programma aan het volgen maar dit gaat niet zo geweldig ...heb al 1 x een ontstoken elleboog en 2 keer een ontstoken pink gehad ..en de pijn in mijn handen en bovenarmen blijft vervelend zeuren :cry:

In het VUMC in Amterdam ben ik een jaar lang (2003)binnenste buiten gekeerd
en ben meerdere malen daar geweest om mijn b.v. ontstoken pols te laten zien .Zeker was toen dat niet het gewricht maar het bindweefsel er omheen ontstoken was ?? maar na veeeeel onderzoeken is er eigelijk niks uit gekomen . Zo gezond als een vis zeg maar :shock:
U bent chronisch pijn patient en een revalidatie programma moest uitkomst bieden ...werd ik natuurlijk wel lekker fit van dat is waar en de flinke steunzolen waren ook niet verkeerd dus al met al wel verbetering maar de ontstekingen blijven .

Nu ga ik ook nog naar een Psycholoog omdat ik nog al somber werd van dit alles en weinig zin had om nog wat te doen ...maar dat gaat gelukkig allemaal een stuk beter nu

Ik hoop hier wat lotgenoten te vinden , het is altijd fijn om er niet alleen voor te staan

Veel groetjes Maura

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Hoi Allemaal
« Reactie #1 Gepost op: maart 09, 2005, 02:11:48 pm »
Hallo Maura,

Welkom op het pijnforum.   Hier  kan je steeds terecht voor steun, om eens te klagen of om je vreugde te delen.  Omdat we allemaal lotgenoten zijn - wel allemaal een andere aandoening - begrijpen we beter wat een pijnpati?nt(e) doormaakt.
Ik hoop dat je je hier snel thuisvoelt.
Groetjes,
Ismelien

Nieke

• Gast
Hoi Allemaal
« Reactie #2 Gepost op: maart 09, 2005, 03:37:51 pm »
Beste Maura,

Eerst en vooral hartelijk welkom op dit forum.
Neem rustig de tijd om alles te zoeken en te lezen, ik doe het ook nog ( ben hier ook nog niet lang).

Hopelijk voel je je vlug thuis,

Groetjes,
Nieke

Offline anita

• Senior
Hoi Allemaal
« Reactie #3 Gepost op: maart 09, 2005, 07:59:13 pm »
Hallo Maura

Graag heet ik je ook welkom hier, voel je thuis.
Hopelijk voel je je straks weer sterk genoeg om achter een diagnose aan te gaan. Ondertussen proberen we je hier wel te steunen.
Ook al zien men ogen je niet meer, men hart vergeet je niet.
vriendelijke groetjes anita

Offline hilde

• Admiraal
  • Geslacht: Vrouw
Hoi Allemaal
« Reactie #4 Gepost op: maart 10, 2005, 01:05:21 pm »
Dag Maura,
Welkom hier op het forum 2. Je gaat jou vlug thuis voelen hier.
Groetjes Hilde.

Offline Marcel

• CPF Moderator
  • Topper
  • *
  • Geslacht: Man
    • "LevensneveL"
Hoi Allemaal
« Reactie #5 Gepost op: maart 10, 2005, 05:13:00 pm »
Hallo Maura.

Ook van mij een hartelijk welkom op Forum 2.
Wens je het allerbeste toe.

Met vriendelijke groetjes van, Marcel.
--------------------------------------
"Bezit je niet wat je op prijs stelt,
    stel dan op prijs wat je bezit."
--------------------------------------

*nerwen elensar*

• Gast
Hoi Allemaal
« Reactie #6 Gepost op: maart 10, 2005, 10:42:06 pm »
Hey Maura,

Welkom op het forum, ben hier zelf nog niet zo lang maar hoop dat je veel steun zal kunnen vinden. En natuurlijk wens ik je het beste toe op het vlak van je gezondheid.

groetjes