Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
juni 17, 2025, 09:07:12 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

7 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    "Het ergste is niet de pijn, maar het onbegrip" | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: ik ben er ook  (gelezen 5608 keer)

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re:ik ben er ook
« Reactie #15 Gepost op: augustus 19, 2009, 03:57:32 pm »
Noortje,

Het in orde brengen van allerlei papieren is  een vervelende klus die nu eenmaal moet gebeuren. 7 september komt nu ook stilletjesaan dichterbij.  Je kan inderdaad best een nieuw topic aanmaken waar je ons op de hoogte houdt van hoe het nu verder verloopt.

Alvast heel veel succes bij de operatie.

Nog heel veel goede moed.

Offline franita

• Neem je dromen mee de dag in..
  • Topper
  • ATHEE met veel respect
« Reactie #16 Gepost op: augustus 20, 2009, 09:13:46 am »
lieve groetjes
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2019, 04:39:19 am door franita »
Respect  liefs

Offline Inez

• Captain
« Reactie #17 Gepost op: september 14, 2009, 05:36:53 pm »
Hallo lieve Allemaal

Tjonge longe wat is er hier veel te lezen en bij te houden. Ik ben nu op een punt dat ik het forum wel heb verkent, maar alle verhalen van alle mensen persoonlijk is soms moeilijk bij te houden. Ik ben net bezig geweest om allen welkom te heten die ik nog niet had geschreven en ben nu volgens mij weer bij. Als ik toch iemand ben vergeten, bij deze, sorry en dan hoor ik het.
Ik probeer de dingen bij te houden en te lezen van de mensen die op mijn berichtjes hebben gereageerd. Wellicht heb ik nog niet ieders persoonlijk toptic ontdekt, maar ik hoop dat dat met de tijd komt.
Ik lees ook veel nieuwe dingen, maar in grote lijnen maken we allemaal hetzelfde mee. We moeten de chronische pijnen zien te doorstaan, vechten voor onze rechten, onzekerheid wat betreft diagnose of behandeling, onbegrip vanuit je eigen omgeving enz.
Wel wil ik ieder meegeven om tussen alles door wel de positieve dingen te zien, al zijn ze maar klein, of 1 dingetje op 1 dag, maar blijf dit koesteren. En ook zijn er in je omgeving vaak hele lieve mensen, steek daar je energie in en niet in de negativiteit van sommige mensen die vaak wel overschreeuwen. Probeer dit te vermijden of te negeren, blijf je eigen weg volgen en blijf ook bij je eigen goeie gevoel al raak je dat soms weleens kwijt.
Dit wilde ik jullie even laten weten. Bedankt voor alle berichtjes en steun.

Lieve groet Noortje

Offline Ceepeetje

• Captain
  • Geslacht: Man
  • Een creatieve geest begrijpt ook wat hij leest.
« Reactie #18 Gepost op: september 14, 2009, 07:51:24 pm »
 (_004), nie te doen hé Noortje, dat wordt stilaan een fulltime hobby als je alles een
beetje wil lezen.

Doe dat heel kalm aan, er zijn altijd momenten waarop je andere dingen wil doen of dat het
eens niet lukt.
Je bent ook een hoopgevend iemand die blijft vasthouden aan elk lichtpuntje die je tegenkomt.
Het grote voordeel is dat je altijd kan bijlezen, als er dan eens een kalmere periode aanbreekt (hopelijk niet ;-)
op het forum kan je een inhaalbeweging doen.

Fijn om regelmatig eens iets te lezen van je, zorg goed voor jezelf hé.

Groetjes, Chris

Offline JJ

• General
  • Think about the environment !
« Reactie #19 Gepost op: september 14, 2009, 08:00:42 pm »
Noortje,
Lees ook graag van jouw.
Staat heel veel wijze raad in zoals;
Citaat
Wel wil ik ieder meegeven om tussen alles door wel de positieve dingen te zien, al zijn ze maar klein, of 1 dingetje op 1 dag, maar blijf dit koesteren. En ook zijn er in je omgeving vaak hele lieve mensen, steek daar je energie in en niet in de negativiteit van sommige mensen die vaak wel overschreeuwen. Probeer dit te vermijden of te negeren, blijf je eigen weg volgen en blijf ook bij je eigen goeie gevoel al raak je dat soms weleens kwijt
Met je eigen topic moet je U ook niet te erg spoeden ben zelf ook nog aan mijn topic aan het werken.
mvg JJ
Tegen boom 14/11/1990 => nekwervels, afgescheurde tss. wervelschijf en hersenletsel.
 Denk aan  milieu vooraleer je dit bericht of de bijlagen uitprint

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
« Reactie #20 Gepost op: september 14, 2009, 08:46:05 pm »
Noortje,

Om alles te kunnen bijhouden, moet je heel veel tijd aan het forum besteden en dat is jammer genoeg niet altijd mogelijk.
Je hebt ook gelijk dat het op zich niet zo belangrijk is om te weten wat de aandoening is die iemand heeft. We hebben allemaal pijn en dat is wat ons lotgenoten maakt. We kunnen elkaar steunen in moeilijke momenten en als we het zelf nodig hebben steun krijgen.

Citaat

Wel wil ik ieder meegeven om tussen alles door wel de positieve dingen te zien, al zijn ze maar klein, of 1 dingetje op 1 dag, maar blijf dit koesteren.

Om die reden is er hier op het forum een topic met als titel  "+....". Hier kan iedereen zijn +-jes kwijt; anderen zullen dat bij het lezen misschien herkennen en zo realiseren dat er ook in hun leven nog +-jes zijn.

Dat topic kan hier je vinden.

Volg je eigen tempo en bekijk dag voor dag wat haalbaar is voor jou. Er is ook nog een leven naast het forum, he.  Het forum betekent heel wat voor de meesten van ons; maar sociale contacten in het "echte leven" zijn onvervangbaar.

Het allerbeste.

Offline willy1

• Admiraal
« Reactie #21 Gepost op: november 30, 2009, 01:32:51 pm »
allee noortjes  vindt het juiste schyven niet van u ja zal hiermaar iets zeten voor u zeer mooi
u brief dat u scheef en just ook hier helpen we elkaar al wekunen maar zijn ook forums waar et anders is hor overlaast nog mee gemaak en er was toch iemand die ook antwoorde die erop reageerde de foutjes niet maar dat het is chinees was dar ik schyf en heeft die mens me terug geschyven dat ik daar niet weg mag blijven gaat niet over pijn maar over v en zovoort nu zal daar ook blijven gaan noortjes hoor is dat diegroote brief dat u schyf om een te lezen ja heb er al wel staan hoor maar ben blij met u schyven hoor en voel me hier goed enmisdoe niemaand iet  he heb hie al veel stuen uitgehaald als er niet wordt geschyven ja zinloos danhe jamer maar nu gaat het moet niet overdrijven zijn als ik zie dat ik iets kanmeerschyven doe ik het nortjes ale zal u laaten hopelijk heb u ook al minder pijn ? ja altyd moeilijk te zegen dat he maar wens het u hoor
bye willy )(
groetjes allemaal