Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 02, 2025, 07:22:56 am

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

8 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: tweede keer goeie keer; mijn voorstelling  (gelezen 520 keer)

Offline Ann Van Acker

• Heeft de weg gevonden
  • *
tweede keer goeie keer; mijn voorstelling
« Gepost op: november 03, 2015, 03:44:07 pm »
Hallo ik ben Ann Van Acker,24 jaar oud. Ik had gisteren al mijn voorstelling ingestuurd maar ik kan die nergens vinden.
Dus daarom nog eens een nieuw berichtje.

Ik leef al 3 jaar met chronische pijn. Drie jaar geleden heb ik een operatie moeten ondergaan aan mijn rechter elleboog.
Toen ik wakker werd had ik bijna geen gevoel in mijn vingers, ze hadden een zenuw geraakt.
Het heeft een jaar geduurd vooraleer ik uit mijn bed kon. Het ging even goed met mij maar plots werd de pijn in mijn elleboog weer erger. Het ging van kwaad naar erger tot ik op een bepaald moment niet meer mijn eigen haar kon kammen, niet zelfstandig eten, mezelf niet kunnen aankleden, geen glas opheffen, het dopje van een fles niet kunnen afdraaien.
Na veel testen bleek dat er drie stukken bot los zaten die opnieuw druk zette tegen mijn zenuw.
Met veel lood in mijn schoenen heb ik me opnieuw laten opereren. Bleek dat mijn zenuw volledig verwikkeld was in littekenweefsel. De chirurg heeft mijn vorig litteken weer open gemaakt om al
dat weefsel te verwijderen samen met de stukken bot. Toen ik wakker werd was het helse pijn.
Ik moet nu twee keer per week naar de kinesist. Het herstelproces valt me zwaar.
Vooraleer ik me liet opereren had ik pijn, en nu loop ik nog steeds met pijn..
elke dag maar opnieuw en opnieuw. Het is zo vermoeiend voor zowel mijn lichaam als geest.
De pijn is soms zo ondraaglijk dat ik lig te huilen, lig te vloeken, kronkelen in de zetel...
Ik ben er ook mentaal sterk op achteruit gegaan. Ik ben enorm prikkelbaar, vlieg snel uit,
huil bij het minste,.... Ik wil er gewoon vanaf maar het gaat niet. Ik heb nog een lange
weg te gaan om mijn elleboog terug mobiel te maken. En ik heb echt steun nodig om
die weg terug positief te bewandelen. Vandaar dat ik gezocht heb naar dit forum.
Niemand anders kan het voelen wat ik voel, niemand in mijn omgeving kan het vatten hoeveel pijn ik heb.
ik voel me alleen en onbegrepen en daarom reik in de hand naar lotgenoten...
Hopelijk kunnen jullie mij wat ondersteunen.

Groetjes
Ann  :smilietown38:

Offline admin

• Forumbeheerder
  • Administrator
  • Admiraal
  • Geslacht: Man
  • Lotgenoten bieden steun, hulp en (h)erkenning
    • Chronische pijn vereniging
Re: tweede keer goeie keer; mijn voorstelling
« Reactie #1 Gepost op: november 03, 2015, 03:54:03 pm »
Dag Ann,

Je had je gisteren idd hier voorgesteld: http://www.chronischepijnforum.be/cpf/index.php?topic=9038.msg220368#msg220368
Ik zal dat bericht naar hier verplaatsen en het tweede op "wist je dat" verwijderen