Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 01, 2025, 05:15:45 pm

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

16 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 734 keer)

Offline Lila

• Newbie
  • *
Voorstellen
« Gepost op: februari 02, 2017, 06:37:19 pm »
Hallo

Ik ben lila....
Ik heb een vriendin die al enkele jaren neuropatische pijn heeft. Ik ga ze wekelijks opzoeken en zou meer willen weten over deze ziekte. Ze heeft geen Internet en daarom heb ik besloten om me bij dit forum aan te sluiten. Zo kan ik misschien iets meer te weten komen over deze pijn die haar leven totaal veranderd heeft.

Vriendelijke groeten

Offline admin

• Forumbeheerder
  • Administrator
  • Admiraal
  • Geslacht: Man
  • Lotgenoten bieden steun, hulp en (h)erkenning
    • Chronische pijn vereniging
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: februari 02, 2017, 06:59:49 pm »

Dank je voor uw voorstelling, vanaf nu heb je toegang tot het gehele "openbare" forum

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: februari 02, 2017, 07:13:44 pm »
Hallo Lila,

op dit pijnforum.

Dit forum bevat een schat aan informatie over heel veel aandoeningen en behandelingen; o.a. een subforum Zenuwpijnen - Neuropatische pijnen

Je kan best een eigen topic aanmaken waar je dan alles kwijt kan :de eigen ervaringen van jezelf en je vriendin, vragen van je vriendin of van jezelf, eventuele  bedenkingen….

Op die manier staan alle reacties samen. Dat is voor jou overzichtelijker en voor de andere forumleden makkelijker om alles te volgen. Bovendien zijn de verschillende subfora meer afgeschermd waardoor enkel geregistreerde leden er kunnen  lezen en reageren. Dit in tegenstelling tot dit welkomsttopic waar iedereen kan lezen. Deze werkwijze garandeert meer privacy aan de deelnemers-lotgenoten.

Een heel belangrijke pijler op dit forum is het lotgenotencontact. Jammer dat je vriendin geen internet heeft want waarschijnlijk zou dit heel verrijkend zijn voor haar.
Bepaalde problemen zijn voor alle pijnpatiënten gelijklopend en juist de diversiteit maakt het forum nog meer waardevol. Tips voor een bepaalde aandoening kunnen ook mensen met een andere aandoening helpen.

Wat je van ons niet mag verwachten, is een diagnose, medisch advies...   Dit is het domein van de artsen. We kunnen hoogstens onze ervaringen geven.

Verken het forum op je eigen tempo en zeker niet aarzelen als er iets niet duidelijk is. Er is altijd wel iemand die je op weg kan helpen.

Ik hoop dat je je hier snel thuis voelt en wens dat het forum iets voor jou kan/mag betekenen en dat je dat op jouw beurt kan overbrengen naar je vriendin.

Wens haar in elk geval heel veel sterkte en de kracht om van elke nieuwe dag het beste te maken.

In elk geval  bedankt voor je  voorstelling en het vertrouwen dat je ons geeft.

Veel goede moed.

Van harte,

Offline Boksertje

• Beginner
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't stop dreaming...
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2017, 10:53:09 am »
welkom Lila,  {[} wat mooi van je om dat te doen voor jouw vriendin! Ik hoop dat je hier snel wegwijs geraakt, en veel info vindt!.gs Grittie  :smileys_for_all24:
Every day may not be good, but there is something good in every day...

Offline Marcel

• CPF Moderator
  • Topper
  • *
  • Geslacht: Man
    • "LevensneveL"
« Reactie #4 Gepost op: februari 05, 2017, 04:28:17 pm »
.
Hallo Lila.

Hartelijk welkom op ons

“Lichtpuntje”

De enige plaats waar voor
al je vragen en noden
een antwoord is te vinden,
van een hele groep,
echte vrienden
die je gratis en voor niets,
hun hulp en steun aanbieden.

©Marcel

Veel sterkte toegewenst aan je vriendin.

Met vriendelijke groetjes van, Marcel.
.
--------------------------------------
"Bezit je niet wat je op prijs stelt,
    stel dan op prijs wat je bezit."
--------------------------------------