Diverse

E-cards

Advertentie
Uw advertentie hier?
Klik voor info

Nuttige basis info pijn

Nuttige basis info pijn
Uitgebreide medische informatie

Steun ons!

Websitemenu

Infobox
Deze scroller blijft bij een mouse-over gewoon staan.

Inleiding

Wanneer blijkt dat iemand pijn krijgt die om welke reden dan ook niet meer over gaat, krijgt hij/zij vaak te horen: "Je moet er maar mee leren leven." Dit is een zin die je vaak te horen krijgt en waar je als chronische pijnpatient niet direct weg mee kunt.
Link

Doelstelling

De stap naar een patienten-organisatie is heel moeilijk, want daarmee geef je in feite aan dat je "iets mankeert"...
Link

Jaarprogramma

Onze maandelijkse thema bijeenkomsten
Link

Levensverhalen

Op deze pagina vind je ingezonden ervaringen van bezoekers. Soms positieve, soms negatieve ervaringen. Geen verhaal is hetzelfde. Wanneer je deze pagina leest...
Link

De meest recente up-to-date medische informatie
Deze info heeft een automatische aanvulling van nieuwe artikels
Link

Steek eens een kaarsje aan voor iemand

Brand hier een kaarsje
Link

Informatieve onderwerpen
Honderden paginas medische informatie, constante aanpassing en uitbreiding van info op deze pagina
Link

Ledenblad Prikkel
Alle betalende leden ontvangen 10 maal per jaar ons tijdschrift Prikkel. Hiervoor hebben we de steun van Stef Dehantschutter die hoofdredacteur van Prikkel is
Link

Lid worden?
Waarom lid worden ? Hoeveel is het lidgeld ? Wat mag ik verwachten als lid? Nog vragen? Voorbeeld ledenblad Prikkel
Link

Waar kan je ons vinden?
Bijeenkomstlokatie Chronische Pijn vereniging. Gebruik: Verschuif met het "handje" de kaart en bereken je route...
Link

Sitemap site
Het volledige site overzicht
Link

Bijeenkomst foto's
Iedere maand nieuwe foto's van onze bijeenkomsten
Link

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 01, 2025, 07:44:17 am

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

16 gasten, 0 leden

Seleteer een stijl

Onze favorieten

Heb je een site/blog en wil je ook bij onze linkpartners en deze random linkpartners? Gebruik dan het formulier op deze pagina

Update kaarsjespagina: Voor iedereen
| | |    Een gezond en liefdevol 2025 gewenst | | |  
Van: Beheer

Auteur Topic: Ook nog eens terug  (gelezen 3909 keer)

Offline Vera

• Heeft de weg gevonden
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Ook nog eens terug
« Gepost op: januari 11, 2005, 06:12:08 pm »
Hallo allemaal,

Ik ben Vera, alleenstaande met een hond en een paard (waar ik helaas niet meer mag op rijden, (op het paard h?)). Ik heb een spondylodese cervicaal en thoracaal, ben de trotse bezitter van een neurostimulator, heb nu ook fibromyalgie en ernstige pijn in de onderrug (scheur in een discus). Mijn s?deck is tot nog toe onder controle.
Veel kom ik hier niet meer, in tegenstelling tot in het begin van het forum, maar ik doe mijn best af en toe eens langs te komen. Ik wil niet alles helemaal uit het oog verliezen, maar alles bijhouden van forum 1 en 2 is voor mij niet meer haalbaar.

Tot later :wink:
Een grote paardenvriend met chronische pijn sinds 1994. Mijn schat "Tesoro" houdt mij in leven!

Offline ismelien

• CPF Moderator
  • 1ste klasse forummer
  • *
Ook nog eens terug
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2005, 10:03:10 pm »
Welkom Vera,

Het is zoals ??n van de anderen schrijft:  hoe vaak je komt, is niet belangrijk.  Het mag geen extra belasting worden.
Groetjes,
Ismelien

Greet.DL.

• Gast
welkom terug
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2005, 08:16:28 am »
Vera ,gewoon op je eigen tempo af en toe eens komen kijken,das al veel waard h?,groetjes en welkom terug,Greet

Joke

• Gast
Ook nog eens terug
« Reactie #3 Gepost op: januari 12, 2005, 08:28:39 pm »
Lieve Vera,

Maakt niet uit hoe vaak je komt, als we een berichtje van je zien waarderen we het alleen maar extra :D !
Maar ik hoop toch stiekum dat je wat vaker langs kan komen, hoor. Dat zou alleen betekenen dat het met je pijn weer wat beter gaat, hiet?
Liefs en sterkte, meid,
Joke

Mira

• Gast
Ook nog eens terug
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2005, 06:36:14 pm »
Hey Vera,

Wat leuk dat je toch nog moeite doet om nog eens langs te komen.
Maak je maar geen zorgen dat je niet meer zo veel komt, we begrijpen dat wel hoor.
Hopelijk gaat het wat beter met je en kom je ons af en toe verblijden met je nieuws.
Groetjes Mira

Offline anita

• Senior
Ook nog eens terug
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2005, 12:12:06 am »
Hallo Vera
Blij jou ook hier weer te zien, Welkom
Ook al zien men ogen je niet meer, men hart vergeet je niet.
vriendelijke groetjes anita

Offline Vera

• Heeft de weg gevonden
  • *
Ook nog eens terug
« Reactie #6 Gepost op: januari 15, 2005, 11:11:38 am »
Hallo iedereen,

Bedankt om me weer onvoorwaardelijk erbij te nemen. Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen, maar ik weet dat nooit op voorhand.

Marleen, wat een schat van een hond! Ik hoop dat je er even veel plezier zult aan hebben als ik aan mijn Troika. Langs de ene kant is het dikwijls een hele karwei om er 2x per dag mee buiten te gaan en ben ik altijd weer blij als ik terug ben, maar ik zou haar in geen duizend jaar willen missen. Zonder haar zou ik helemaal niet meer buiten komen en dat is ook niet de bedoeling.

Vele groetjes,

Vera
Een grote paardenvriend met chronische pijn sinds 1994. Mijn schat "Tesoro" houdt mij in leven!

Greet.DL.

• Gast
hond
« Reactie #7 Gepost op: januari 15, 2005, 11:20:22 am »
marleen je hond heeft mijn hart gestolen,wat een knuffelbeest ,ik hoop dat je er heel veel van kunt genieten,Greet